Tako je to kada sve dođe na svoje mjesto (23.12.)
Mal 3, 1-4.23-24: Čitanje koje danas čitamo pisao je prorok Malahija. Samo ime nije vlastito, nego je uzeto u hebrejskom značenju „Moj glasnik“ što se spominje upravo u današnjem čitanju. Tako treće poglavlje počinje: „Evo šaljem glasnika da put preda mnom pripravi.“ U narodu je bilo vjerovanje, prije nego što se pojavi Mesija doći će prorok Ilija, što se i ostvarilo u proroku Ivanu Krstitelju koji je pripravio put Gospodinu. Nadalje, doći će iznenada u Hram svoj, Gospod, Gospod koga vi tražite i anđeo saveza. Ovaj tekst se odnosi na Isusa Krista koji je na ovaj dan objavljen svim narodima kao Svjetlo na prosvjetljenje svih. Dolazak Mesije, u Dan Gospodnji, ima snažni eho, i snažna djelovanja. Uzvik koji se čuje, tko će opstati kad se on pojavi, nagovješćuje velike novosti. Bog se ne mijenja, ali narod se mijenja i nepostojan je. Stoga, Mesija će imati snagu snažnog pročišćenja i očistiti će narod svoj i u njemu staro svećenstvo, i sam će prinijeti žrtvu Bogu u pravednosti i svetosti. Prorok živi i djeluje u petom stoljeću u vrijeme povratka iz ropstva, obnove Jeruzalema i Hrama u njemu. Ali taj prvi zanos materijalne obnove nije ostao trajan u duhovnom smislu. Ponovo je trebalo sve ići na duhovno pročišćenje od svećenstva do naroda. Ali to će u konačnici učiniti tek Isus Krist, čistom i svetom žrtvom, koja je savršena žrtva mesijanskog vremena.
Lk 1,57-66: Elizabeta rađa prema anđelovoj riječi obećanog sina (Ivana), što kod susjeda i rodbine pobuđuje radost i zahvaljivanje Bogu, jer su znali za neplodnost starice majke. Prema obrednoj tradiciji iz Levitskog zakonika, novorođenče će biti obrezano osmoga dana. Namjeravali su mu dati očevo ime, no majka je ustrajala na tome da dobije ime koje anđeo spomenuo ocu. Jasno to mora i nijemi otac potvrditi. Istog trenutka nestaje njegove nijemosti. Ova čudesna pojava podudarnosti imena i vraćanje govora nijemome ocu prestrašila je stanovnike judejskog gorja. Svi su se pitali kakva će biti budućnost i zadaća ovoga djeteta Ivana, nad kojim je ruka Gospodnja. Zaharija tad počinje svoj karizmatsko-proročki hvalospjev koji u prvom dijelu tumači događaj kao djelo Božje, a u drugom dijelu naviješta budućnost sina Ivana kao Mesijinog preteču.