Globalizacija zla postoji, jer bogatstvo i obijest uvijek idu u korak

Globalizacija zla postoji, jer bogatstvo i obijest uvijek idu u korak (č.7.tj.k.g.)

Sir 5, 1-8: U petom poglavlju, Sirah otvara problem obijesti koja ide u korak s bogatstvom. Može li to uopće biti cilj života? Pisac je živopisan i kaže, da je to samo strast srca, koja ga odvodi do krivog odnosa prema bližnjemu i Gospodu, jer su osjećaji tada takvi kao da mu nitko ništa ne može. Takva nadmoć nema granica, pa se postavljaju uvjeti čak i savjesti kao glasu Božjem. Tko si ti da mene prozivaš? Ako to već činiš, onda, jer si Gospode dobar, pokaži svoje milosrđe. Takav pristup životu je grešan. Životni cilj zadaje Bog, koji vidi sasvim druge vrijednosti na koje se treba život potrošiti. I što god se ispriječi na tom putu, koliko god to bilo privlačno i vrijedno, treba ukloniti. Sve treba biti podređeno cilju našega života, a to je, susresti Gospodina a ne udaljiti se od njega. Ako dakle, ispred sebe postavimo jasan cilj života, i borimo li se zdušno za njega, život je izbavljen od propasti. Ne bude li tako tekao život, krivo stečeno blago za čovjeka je nesreća i propast. Naš narod kaže: 'sam pao, sam se ubio'.

Mk 9, 41-50: Isusove poruke u današnjem Evanđelju su jasne: Plaća i nagrada od Boga ide onima koji su žednom dali samo čašu hladne vode u ime Krista. S druge strane, osuda onima čiji je život primjer javne sablazani. Živjeti život ugađajući samo tijelu, takav zemaljski život u Božjim očima nje pravi život. To nije pravi život za one koji Isusa slijede. Pravi je tek onaj koji je vječan. A njega se može baštiniti i primiti već ovdje na zemlji. Uredno kršćansko vladanje uvodi kršćanina u Put, koji po Isusu i Duhu Svetom postoji, a on vodi Ocu. Isus jasno vidi potrebu obraćenja, globalizacija zla postoji. Takve muke nisu vječne samo u paklu, nego i na zemlji pokušavaju biti vječne.