Home U obitelji sve ima svoj cilj, i svima u obitelji treba biti dobro (XXX.tj.sr.)

U obitelji sve ima svoj cilj, i svima u obitelji treba biti dobro (XXX.tj.sr.)

U obitelji sve ima svoj cilj, i svima u obitelji treba biti dobro (XXX.tj.sr.)

 Ef 6, 1-9: Kad Pavao govori o kršćanskoj obitelji, onda unutar svih njezinih članova očekuje da imaju u sebi žar ljubavi i spremnosti na strpljivost i dobrotu. Tako jedino može nestati sebičnosti i tiranstva jednih nad drugima. Kršćanska supruga poštuje muža i vjerna mu je, a kršćanski muž brine za svoju ženu predanom ljubavlju. Jedno ovisi o drugome i oboje nasljeđuju Krista. Njihov je odnos odraz odnosa Krista i Crkve. U krugu obitelji djeca poštuju i slušaju roditelje. Roditelji trebaju biti odlučni, ali nipošto mali kućni tirani. A sve ima svoj cilj da svima u obitelji bude dobro. Pavao je u Isusovoj poruci: „Blaženi krotki jer će oni baštiniti zemlju“, vidio temelj dobre i vrijedne kršćanske obitelji. Ispunit će se ona stara poruka. kako mudrost ima u desnoj ruci duljinu ovoga života, a u lijevoj drži bogatstvo i slavu. Pavao piše Timoteju i Titu: „Neka imaju djecu koja vjeruju i koju se ne optužuje radi raskalašenosti ili su nepokorna. Nadalje, kršćanski radnici neka dragovoljno i dobro sluše svojim poslodavcima, onako kao što služe Kristu. Poslodavci kršćani neka ih ne zlostavljaju, već neka budu svjesni da će i sami morati odgovarati pred jedinim Gospodarom i Gospodinom. Gospodina se mora častiti, a nikoga se drugoga bojati osim njega, ili kako Isus kaže: „… bojte se onih koji mogu nauditi duši, zato kao Kristove sluge vršite Božju volju.“ Kod Gospodina nema pristranosti, Gospodin odabire djela ne ljude.

Lk 13, 22-30Onako kako smo završili poruke Pavlovog teksta, Gospodin odabire djela ne ljude, slobodno možemo u tom duhu vidjeti i Isusove današnje poruke o uskim i zatvorenim vratima, za nevjerne Židove i otvorenim vratima za pogane. Ne smijemo previdjeti činjenicu da ovdje Gospodin sam otvara vrata i svaka priča bez djela ne prolazi. U tom hodočašću naroda prema božanskom Sionu, treba paziti da neki posljednji mogu biti prvi, a neki prvi posljednji. Stoga ni Židovi ni pogani nemaju prednost kao cjelina, nego granica ide između nepravednih i pravednih kroz sve službe i položaje.