Božje predznanje o Pavlu i Pavlovo prihvaćanje Božje objave (XXVII.tj.ut.)
Gal 1, 13-24: Spasenje je Božji dar i njega je pribavio Krist svojom žrtvom na Križu. Očevidno je da takav Pavlov apostolski nauk potječe od Boga. On ga je osobno primio pred Damaskom, Objavom od Krista i Boga Oca. Pavao je u svom apostolskom nauku dovoljno jasan i daje do znanja da Evanđelje koje je primio, i koje propovijeda, nije primio od ljudi niti ga je naučio, nego je zatvorenim očima na tri dana gledao pravo Svjetlo svijeta. Stoga, milost vam i mir od Krista Gospodina, jer poznato vam je da sam preko svake mjere u židovstvu progonio Crkvu Božju, a sada duboko vjerujem u Božju Crkvu. Morate znati da sam odvojen već od majčine utrobe za Božje Evanđelje, i to je Božje predznanje o meni. On je odlučio objaviti svoga Sina u meni, da ja njega nastavim odmah naviještati mnogim narodima, čak prije nego vidjeh Petra, Ivana i Jakova. Vidna je tu Božja žurna potreba i Božji intervent. Pavao će za oko godinu i pol (tri godine-kraj prethodne i početak sljedeće) poći u Jeruzalem vidjeti Apostole, ali ne da nešto nauči što ne bih znao, nego razgovarati s Apostolima o Evanđelju, i odati primat Petru kao prvaku apostolskom. Moramo stalno imati na umu da Pavla nije poučavao čovjek nego Bog. Zato Pavao ima potrebu prizvati Boga za svjedoka: „Što vam pišem, Bog mi je svjedok, ne lažem.“ Sada naviještam vjeru koju sam nekoć uništavao. A ona je utemeljena na Božjoj Objavi spasiti čovjeka po Kristu Gospodinu, koji je utjelovljena Riječ Božja.
Lk 10, 38-42: Isus je na svom Putu prema Jeruzalemu svratio u već poznato selo, poznatu kuću, i u njoj poznatim ljudima. Marta se razletila da napravi što ljepši ručak, a Marija sjela i sluša riječi svoga Učitelja. Marta želi napraviti što više vrsta jela, Marija želi čuti što više Isusovih riječi. Na prvi pogled stav Marije izgleda nepošten, Marta radi, Marija sjedi, ali Isus osporava Marti preveliku brigu oko prolaznih stvari, kao što je više vrsta jela, jer dovoljna je jedna vrsta. I još pojačava, kako je Marija izabrala bolji dio koji je neprolazan i neće joj se oduzeti. Ova zgoda govori kako se s Isusom otvaraju vrata onoga što je neprolazno. Izgleda da je to Marija skužila i želi čuti svaku Božju riječ, jer one ne prolaze, a čuju se izravno od Boga. Nešto će kasnije reći: blago onima koji njegovu riječ – Božju riječ – slušaju i primaju.